Guziki

Sposób załatwiania spraw

Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • dokumentacją kancelaryjną -wg instrukcji kancelaryjnej
  • dokumentacją kadrową i finansową wg odrębnych przepisów

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ PRZEDSZKOLE NR 13:

  1. EDUKACJA:
    • zapisy do przedszkola,
    • obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
    • wydawanie informacji o dziecku,
    • prowadzenie dzienników zajęć przedszkola
  2. SPRAWY ADMINISTRACYJNE:
    • pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
    • wydawanie zaświadczeń,
    • wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole
  3. SPRAWY KADROWE:
    • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
  4. SPRAWOZDAWCZOŚĆ:
    • raporty,
    • sprawozdania
  5. ARCHIWUM:
    • akta osobowe pracowników,
    • dzienniki zajęć przedszkola,
    • protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
    • zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,,
    • dokumentacja Rady Rodziców,
    • dokumentacja finansowa przedszkola
  6. FINANSE PRZEDSZKOLA:
    • sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę

TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:

  1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi
  2. Odpłatność za przedszkole: w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń)
  3. Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup
  4. Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup

SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW:

  • sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie,
  • sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

31-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 254